سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وصیت نامه شهید ابراهیم زارعی

 

ولا تحسبن الّذین قتلوا فی سبیل الله امواتاً بل احیاء‌عند ربهم یرزقون

یاران همه رفتند از کاشانه                    هم سوخته شمع و هم برفت پروانه

با سلام و درود به رهبر کبیر انقلاب و بنیانگزار جمهوری اسلامی ایران امام خمینی و با سلام و درود بر ملت شهیدپرور ایران و اهالی شهید پرور سلطان آباد و سلام و درود به پدر و مادر عزیزم که مرا در دامان پر مهر و محبت خود پرورش دادند و مرا به این مرحله از زندگی رساندند.

ای عزیزان از شما خیلی معذرت می خواهم که شما را ترک کردم چون برای اسلام است و دستور ولایت فقیه و گرنه اگر تمام دنیا را به من می دادند حاضر نبودم حتی لحظه ای شما را ترک کنم. امیدوارم که مرا ببخشید و ازاینکه فرزندتان به جبهه می ورد راضی باشید چون ما برای اسلام می جنگیم و همواره پیرو راه امام حسین (ع)‌هستیم و اگر کشته شویم در راه او شهید شده ایم.

تنها خواهشی که از شما دارم این است که در تشییع جنازه ام گریه نکنید که مبادا دشمنان انقلاب شما را در آن حال ببینند. برای تشییع جنازه ام از عموم مردم دعوت به عمل آورید و برایم دعا کنید تا خداوند گناهانم را بیامرزدو مرا در زمره شهیدان کربلا قرار دهد از شما می خواهم اشکی را که بر بالای جنازه ام می ریزید اشک شوق باشد نه اشک غم و ناراحتی ان شاء الله

وصیت من به شما مردم حزب الله این است که دعای خود را بدرقه رزمندگان قرار دهید و همواره پشتیبان ولایت فقیه باشید. از شما می خواهم که رابطه خود را با بسیج و سپاه قطع نکنید و سنگرهای شهدا را پر کنید و نگذارید که اسلحه آنان بر زمین بماند. ما نهال این انقلاب را با نثار جانمان کاشتیم و این وظیفه شماست که از آن نگهداری کنید. دیگرعرضی ندارم.

 

خدمتگذار شما ابراهیم زارعی   16/1/1366

(خدایا، ‌خدایا، ‌تا انقلاب مهدی خمینی را نگهدار)


نظر یادتون نره() مذهبی ، شهید ،

 خدا هست!   


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ